onsdag 11. januar 2012

veckan som gått hittills

Idag var det redan onsdag. Jäklar vad fort denna vecka har gått hitentills.
Uppdatering I söndags var det jättefint väder, Ida och jag var ute och åkte pulka & snowracer tills vi frös om tår och händer- Jättekul då vi hade hela åkbacken för oss själva. Senare på kvällen klagade hon på magont och spydde ner min säng när hon skulle gå och lägga sig, så det var bara att vara hemma i måndags.
Som tur var hade Bobo bara 1 skidskole lektion så vi kunde byta av varandra när det var dax för mig att jobba.
 Igår var jag på kvällskidåkning, första åket för säsongen! Jättekul och idag är jag stel i benen.
Idag jobbade jag och klockan 6 skulle jag och 2 till iväg på skjutning då företagen här har en liten tävling. Det var kul och göra något annat detta var inomhus och man skulle ligga ner och skjuta med salong gevär. Har så ont i ryggenu nu, geväret vart ju lite tungt. Men jag gjorde bra ifrån mig fick 225 poäng som tydligen är väldigt bra för att vara första gången så instruktörerna.

Det roliga var att skjutbanan är i källaren på Idas dagis, och när jag skulle berätta för henne vart jag skulle blev hon helt ifrån sig och sa -Nej, du får inte skjuta mitt dagis!

Haha kan tänka mig vad hon kommer säga till fröknarna.
Imorn ska jag till Spa:et och få en ansiktsbehandling då dom behövde en person att öva på. Sen ska jag åka skidor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar