onsdag 10. april 2013

Tur eller otur?

Fick sms igår om att barnvagnen kommit. Åkte till Coop på en gång för att hämta ut den.
Väl hemma så börjar jag bli lite konfunderad när jag ser att chassit på vagnen är silvrigt, jag har beställt ett svart.
Och jag tyckte paketet var lite stort med, Väl när jag monterat upp det så ser det inte ut som vagnen jag har besällt. Ser sedan att det är en instruktionsbok med i varukorgen där det står Brio Happy.
Det är rätt märke men fel vagn. Så typiskt.

Nu mailade jag företaget och fick till svar att de bad så hemskt mycket om ursäkt och de skulle sända med några förlåtgåvor med den rätta vagnen som de ska skicka idag.
Men lite irriterad är man ska behöva montera isär vagnen igen och släpa den till affären.

Så här såg den ut, ingen klädsel var med heller

4 kommentarer:

  1. Detta är nog ganska vanligt när man beställer tyvärr..

    SvarSlett
  2. Det var bestemor som skrev

    SvarSlett
  3. Typiskt, men spännande att se vad du får för "förlåt gåvor" kanske var det värt det.

    SvarSlett
  4. Nä måste säga att jag blev lite besviken, fick iof ett regnskydd till vagnen vilket är bra, men sen en liten dinglis skallra och en ryggsäck med nalle puh som enligt deras webshop kostar 44 kr

    SvarSlett